Tillsammans med Ellos har Pernilla Wahlgren skapat en vårkampanj under konceptet ”Portraits of Women” där man bjuder in kunderna till Pernillas sommarhus ”Casa rosa” i Marbella. Här djupdyker man i hennes liv, stil och karriär på ett lättsamt och inbjudande sätt. Här nedan bjuder vi på ett urval av alla fina kampanjbilder.
”Vi är väldigt glada över vårt fortsatta samarbete med Pernilla Wahlgren. Hon är en perfect match till vårt varumärke och känns helt rätt för kvinnan mitt i livet. Vi har skapat en fantastisk vårkampanj tillsammans med Pernilla som vi tror kommer inspirera många kvinnor där ute – att våga vara sig själva och aldrig sluta drömma.”, säger Cédric Ménard, marknadschef på Ellos.
Ellos har tillsammans med Pernilla Wahlgren tagit fram en vårkampanj i hennes Marbellahus. Under konceptet ”Portraits of Women” får vi hänga med Pernilla runt i sitt hem, inspireras av hennes vårstil och följa med bakom kulisserna under produktionen. Vi får även ta del av hennes tankar om hur det är att vara en kvinna mitt i livet, som hela konceptet kretsar runt.
”Att få fortsätta samarbeta med Ellos är helt fantastiskt! Jag älskar allt med Ellos – allt från produkterna till personerna bakom. Då jag själv är en trogen kund så känns det extra speciellt och roligt att få jobba tillsammans med dem. Vi har plåtat en otrolig vår- och sommarkampanj i mitt älskade hem i Marbella som jag har längtat efter att få dela med mig av. Jag är så stolt över den här kampanjen och är peppad att få visa er resultatet av två magiska dagar tillsammans!”, säger Pernilla Wahlgren.
Ellos har ett pågående samarbete tillsammans med Pernilla Wahlgren, som kommer fortsätta sträcka sig under 2024. Vår- och sommarkampanjen lanseras nu på onsdag den 13 mars och innehållet kommer publiceras på Ellos plattformar och i Pernilla Wahlgrens kanaler.
Foto: Ellos