GALA magasin
You Are Reading
Pernilla Wahlgren om att vara kvinna mitt i livet
0
Nöje

Pernilla Wahlgren om att vara kvinna mitt i livet

Pernilla Wahlgren medverkar i en aktuell i personlig kampanj om att vara kvinna mitt i livet – ett stort samarbete med Ellos. Förutom en trevlig intervju är hon – som alltid – galet snygg på bilderna.

Ellos årslånga samarbete med Pernilla Wahlgren utgör startskottet för deras nya koncept “Portraits of Women”, som ämnar att belysa kvinnan mitt i livet. Genom personliga samtal och intervjuer om ämnen som kretsar kring stil, liv och karriär får vi lära känna en av vår tids mest folkkära profiler på djupet. Samtidigt ger konceptet en inblick i Ellos omfattande och varierande utbud av mode och inredning.

”Samarbetet med Ellos känns som en självklarhet för mig. Nästan så att jag undrar varför vi inte har gjort det här innan? Vi har skapat en fantastisk kampanj som jag är stolt över att vara med i, och jag är så spänd inför att visa er allt det andra som kommer under året! Vi hade några riktigt roliga produktionsdagar med kluriga intervjuer och fina plåtningar. Och det bästa av allt med att ha ett Ellos-team på plats? Alla inredningstips”, säger Pernilla Wahlgren om samarbetet.

Djupdyk ner i den första kampanjen för samarbetet, se intervjun med Pernilla och följ med backstage i kampanjbilderna. Utforska Pernillas handplockade favoriter, både ur Ellos mode och hemsortiment. Hör henne svara på personliga frågor (vad gör henne modig? Hur känner hon inför att bli äldre?). Ta del av hela samarbetet och lär känna Pernilla och Ellos under ett helt år.

”Pernilla Wahlgren är en solklar samarbetspartner för Ellos. Vårt varumärke och Pernillas sprudlande personlighet är verkligen en perfekt matchning. Det har varit fantastiskt att få jobba med Pernilla under projektets gång, och jag tror att vi alla kan inspireras av henne, både av hennes persona och av hennes karriär. Vi på Ellos är oerhört glada och stolta över att ha Pernilla med oss på denna resa och ser fram emot att dela kampanjen med våra kunder och Pernillas följare”, säger Cédric Ménard, marknadschef på Ellos.

Kampanjen med Pernilla Wahlgren har startats den här veckan med fokus på Pernillas liv, samt festmodet inför säsongen. Detta följs av kontinuerliga nedslag under resten av 2023 och 2024. Innehållet kommer att visas både i Ellos egna kanaler och hos Pernilla Wahlgren.

Foto: Ellos