Pernilla Wahlgren gör sin tredje kampanj för Ellos – på scen där allt började. Under det senaste året har Pernilla Wahlgren spelat huvudrollen i Ellos koncept ”Portraits of Women” där kunden har fått lära känna Pernilla mer på djupet utifrån stilen, livet och karriären. Här ser du några av Pernillas modefavoriter och får hänga med bakom kulisserna.
Pernilla Wahlgren är ständigt aktuell. Så även hos Ellos i form av konceptet Portraits of Women. Ett uttag för att spegla Ellos kund, kvinnan mitt i livet.
– Det är en fröjd att samarbeta med Pernilla. Hon har inspirerat oss alla med sin energi, personlighet och sitt proffsiga sätt att visa upp Ellos som destination för hem och mode. Dessutom vet vi ju att hon är en trogen Elloskund, säger Cédric Ménard, marknadschef på Ellos.
I höstens kampanj har vi tagit plats på scen, där allt en gång började för Pernilla. Intiman i Stockholm, teatern där hon bestämde sig för ett liv i rampljuset när hon som 11-åring hade huvudrollen i musikalen Annie. På Intiman visar hon upp höstens looks och svarar på tusen frågor om stilen, livet och karriären. Vi får höra henne berätta om vad som fick henne att välja yrket, hur man når sina drömmar, hur hon helst klär sig och vilka looks som skulle imponera på dottern Bianca Ingrosso.
– Det är så roligt att samarbeta med Ellos och få göra de här fina kampanjerna ihop. Och dessutom har jag börjat älska kostymer också, jag som älskar klänningar. Detta är den tredje kampanjen i ett årslångt, lyckat samarbete.
Se filmen här: https://www.youtube.com/watch?v=gZSd4CexcN0